رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برپایی ایستگاه صلواتی در مشهد ممنوع است.

رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برپایی ایستگاههای صلواتی همزمان با مناسبت عید غدیر و همچنین عزاداریهای ماههای محرم و صفر با هدف پیشگیری از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ممنوع است.

به گزارش جماران، محمد باباخانی افزود: این تصمیم به منظور پیشگیری جدی از تجمع شهروندان و مقابله با انتقال ویروس کرونا و در هماهنگی با مسوولان ذیربط اتخاذ شده است.

 وی اضافه کرد: با هدف پیشگیری از کرونا به مناسبت عید غدیر توزیع شیرینی و بستنی در خیابانها و چهار راهها در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ممنوع است.

رییس گروه سلامت محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در ایام پیش رو توزیع هر گونه مواد غذایی نذری در مراسم با رعایت پروتکلهای بهداشتی و به صورت بسته بندی و سالم مورد تاکید است.

باباخانی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده امسال مراسم عید غدیر فقط در چند نقطه از شهر مشهد با رعایت پروتکلهای بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار خواهد شد.

به گفته رییس شورای هیآت مذهبی خراسان رضوی، در دهه نخست محرم سال گذشته ۶۷۰ ایستگاه صلواتی برای عرضه نذورات مردم در قالب چای، عدسی، شربت، شله، حلیم و کباب بر پا بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.