معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از 82 میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی در دولت تدبیر و امید برای این استان خبر داد.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از آغاز به کار دولت تدبیر و امید معادل ۸۲ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری استان انجام شده است.

به گزارش جماران، احمد دیناری با بیان این مطلب افزود: با توجه موثر دولت تدبیر و امید به حوزه گردشگری و حمایت از این بخش و همچنین تحولات ناشی از برجام در سالهای ۹۶ و ۹۷ شاهد رشد توجه سرمایه‌گذاران خارجی به حوزه گرشگری در این استان هستیم.

وی ادامه داد: این میزان سرمایه‌گذاری شامل ۲۳ میلیون دلار در دولت یازدهم و ۵۹ میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در حوزه گردشگری و هتلداری از ابتدای آغاز به کار دولت دوازدهم تا به امروز است.

معاون سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی خراسان رضوی گفت: این میزان سرمایه‌گذاری خارجی در پروژه‌های حوزه گردشگری شامل هتل، هتل‌آپارتمان، مهمانپذیر، مرکز تفریحات، سرگرمی و گردشگری، مجتمع گردشگری و دفترخدمات مسافرتی انجام شده است.

دیناری افزود: در راستای توسعه صنعت گردشگری خراسان رضوی هم اکنون ۲۴۸ طرح با سرمایه‌گذاری معادل ۱۶۲ هزار میلیارد ریال در مراحل مختلف ساخت قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.