فرمانده انتظامی نیشابور از کاهش 50 درصدی تصادفات فوتی در این شهرستان خبر داد.

فرمانده انتظامی نیشابور با اشاره به کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در این شهرستان، گفت: طی یک‌سال گذشته بیش از ۶۰ درصد نقاط حادثه خیز این شهرستان اصلاح شد و شناسایی و اصلاح سایر نقاط نیز در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش جماران، سرهنگ حسین دهقانپور  با اشاره به کاهش 59 درصدی تصادفات فوتی در این شهرستان، گفت: در مدت گذشته از سال 99 تصادفات جرحی و خسارتی به ترتیب ۴۱ و ۷۱ درصد کاهش یافته و در سال ۹۸ نیز شاهد کاهش ۱۱ درصدی تصادفات منجر به فوت، کاهش ۱۱ درصدی تصادفات جرحی و کاهش ۱۶ درصدی تصادفات خسارتی نسبت به سال ۹۷ در حوزه درون شهری نیشابور بودیم.

وی ادامه داد: برای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی و کاهش تصادفات رانندگی در شهرستان نیشابور طرح های مختلف و بازدارنده از جمله گسترش فعالیت‌های فرهنگی، اصلاح مهندسی برخی معابر و نقاط حادثه ساز، توقیف و اعمال قانون رانندگان متخلف و پرخطر انجام شده است.
فرمانده انتظامی نیشابور گفت: طی یک‌سال گذشته بیش از ۶۰ درصد نقاط حادثه خیز این شهرستان اصلاح شد و شناسایی و اصلاح سایر نقاط نیز در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: با هدف افزایش سواد ترافیکی با همکاری حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و شهرداری برنامه‌های آموزش همیاران مدرسه، برگزاری کلاس ها و کارگاه های مختلف آموزشی برای قشرهای مختلف با استفاده از ظرفیت ائمه جمعه و جماعات، تجلیل از نمونه های ترافیکی برای الگوسازی رفتارهای صحیح رانندگی اجرا شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.