سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با بازگشایی مراکز تعویض پلاک یکی از دغدغه های مراجعان، وکالتنامه‌های تاریخ گذشته به واسطه تعطیلی این مراکز بر اثر  شیوع ویروس کرونا بود.

وی اضافه کرد: باتوجه به مراجعات شهروندان برای چاره‌اندیشی و حل مشکلات اتمام وکالتنامه‌ها، پیگیری‌های لازم در این خصوص توسط پلیس راهور استان خراسان رضوی انجام و براساس مصوبه ستادمرکزی مقابله با کرونا، اعتبار وکالتنامه‌های شهروندان برای نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد.

رییس پلیس راهور خراسان رضوی گفت: بر این اساس، اعتبار وکالتنامه‌هایی که تاریخ آنها به واسطه تعطیلی مراکز تعویض پلاک در ایام شیوع ویروس کرونا از ٢٤ اسفند پارسال تا پنجم اردیبهشت امسال منقضی شده است از تاریخ پایان اعتبار به مدت ٤٠ روز کاری، تمدید شد.

دهنوی افزود: مراکز تعویض پلاک خراسان رضوی نیز بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و به صورت زوج و فرد فعالیت می کنند تا از ازدحام مراجعه کنندگان جلوگیری شود.

در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، فعالیت مراکز و دفاتر تعویض پلاک در همه شهرهای استان خراسان رضوی از  ۲۵ اسفند ٩٨ تا پایان روز ششم اردیبهشت ماه جاری متوقف بود و ارائه خدمت از ششم اردیبهشت با رعایت پروتکل های بهداشتی آغاز شد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز یکشنبه اعلام کرد: تاکنون ۹۷ هزار و ۴۲۴ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۷ تن در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۶ هزار و ۲۰۳ تن رسید.

کیانوش جهانپور گفت: تاکنون ۷۸ هزار و ۴۲۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. همچنین دو هزار و ۶۹۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.