سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس مراکز و دفاتر تعویض پلاک در همه شهرهای استان خراسان رضوی از فردا ۲۵ اسفند تا پایان روز شانزدهم فروردین ماه آتی هیچگونه فعالیت نداشته و در این مدت خدمت ارائه نخواهند کرد.
وی به یک مورد استثنا در این خصوص اشاره و بیان کرد: شهروندانی که اعتبار وکالتنامه نقل و انتقالات خودرو آنها تا ۱۶ فروردین ماه آتی به پایان می‌رسد یا دچار مواردی همچون مفقودی مدارک و پلاک خودرو هستند تنها ظرف روزهای ۲۵ تا ۲۸ اسفند ماه جاری می‌توانند برای دریافت خدمات به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.
بر اساس آخرین گزارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آمار مبتلایان به کرونا در استان خراسان رضوی تاکنون به ۳۹۵ نفر رسیده است.
۲۷۰ نفر از کل مبتلایان به بیماری کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه در مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ها و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر این استان هستند.
تعداد جانباختگان بیماری کرونا نیز که آزمایش آنها بطور قطعی مثبت بوده در خراسان رضوی ۲۸ نفر است. ۲۰ نفر از این تعداد مربوط به دانشگاه علوم پزشکی مشهد و شش نفر مربوط به دانشکده علوم پزشکی نیشابور هستند.  دانشگاههای علوم پزشکی تربت‌جام و گناباد نیز هر کدام تاکنون یک مورد فوت ناشی از بیماری کرونا را گزارش کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.