حجت‌الاسلام سید عبدالحمید رحمانی حسینی عصر چهارشنبه در مراسم رزمایش ضیافت الهی اداره اوقاف و امور خیریه قوچان افزود: ارزش ریالی هر بسته ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار ریال می‌باشد که شامل برنج، رب، سویا، ماکارونی، چای، روغن، گوشت گوسفند و مرغ است.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز گفت: بقاع متبرکه و موقوفات در شهرستان‌ها منابع خیرو برکت محسوب می‌شوند که همه می‌توانند از این برکات بهره‌مند شوند.

حجت‌الاسلام جمال ایزدی افزود: در راستای همراهی با رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه ۱۱۰ هزار بسته مواد غذایی در کشور توسط سازمان اوقاف و امور خیریه تهیه شد که ۱۲ هزار بسته با ارزش هر بسته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال مربوط به استان خراسان رضوی است.

امام‌جمعه قوچان نیز گفت: در رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه تاکنون ۱۰ هزار بسته معیشتی بین افراد نیازمند توزیع ‌شده و چهار هزار بسته دیگر در حال توزیع است.

حجت‌الاسلام دستجردی افزود: با توجه به ایام ماه مبارک رمضان ۲۰ هزار پرس غذای گرم نیز توسط کمیته امداد و خیریه‌های شهرستان بین نیازمندان توزیع می‌شود.

فرماندار قوچان نیز با اشاره به آغاز رزمایش همدلی و کمک مؤمنانه با همکاری مردم و مسوولین در این شهرستان گفت: پیش‌بینی می‌شود حدود ۱۵ هزار خانوار در این رزمایش شناسایی شوند که بعد از این رزمایش هم می‌توان برنامه‌ریزی خوبی برای این قشر آسیب‌پذیر داشت.

هادی رجایی نیا افزود: در این رزمایش تمامی بخش‌های مختلف و نهادهای مرتبط از قبیل بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، هلال‌ احمر، اوقاف و بسیج به خوبی پای کارآمدند.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد قرار دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.