«محمود زمانی» روز سه شنبه در بازدید از مراحل تهیه بسته‌های معیشتی توسط سپاه با اشاره به ابتکار استاندار آذربایجان‌غربی در راه‌اندازی «پویش همدلی» کمک به نیازمندان و خانواده‌های کم‌بضاعت افزود: این بسته‌های مواد غذایی و اقلام اساسی موردنیاز خانوارها در قالب مرحله نخست این پویش تهیه شده و به‌زودی توزیع خواهد شد.

وی بیان کرد: خانواده‌های نیازمند واجد شرایط دریافت بسته‌های معیشتی پویش همدلی در چند مرحله و با مشارکت ادارات تکاب شناسایی شده و خانواده‌هایی که تحت پوشش هیچ یک از نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد و بهزیستی نیستند و در شرایط شیوع بیماری کرونا دچار آسیب اقتصادی و معیشتی شده‌اند، این بسته‌ها را دریافت خواهند کرد.

وی اظهار داشت: علاوه بر این کار توزیع هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند این شهرستان نیز در قالب کمک‌های مومنانه توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان از امروز آغاز شده است.

فرماندار تکاب ادامه داد: علاوه بر این طی چند روز گذشته ۸۰۰ بسته معیشتی با تلاش و مشارکت نهادهای مذهبی این شهرستان از جمله دفتر امام جمعه، اداره اوقاف و هیات های مذهبی، خیّران و معادن بین خانواده‌های کم‌بضاعت این شهرستان توزیع شده است.

«زمانی» اضافه کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تاکنون بیش از پنج ‌هزار بسته معیشتی و اقلام غذایی با مشارکت کمیته حمایتی ستاد مقابله با کرونا، ادارات، نهادهای مذهبی و دفتر امام جمعه، سپاه، خیران، گروه های مردمی و جهادی و معادن تکاب تهیه و بین خانواده‌های کم‌برخوردار توزیع گردیده است.

پویش همدلی به پیشنهاد استاندار آذربایجان‌غربی به منظور توزیع ۱۰۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا در این استان راه‌اندازی شده است.

تکاب از شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که ۸۱ هزار نفر جمعیت دارد و از زمان شیوع بیماری کرونا در این شهرستان فعالیت‌های خیریه و کمک به نیازمندان افزایش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.