دکتر امیر هوشنگ لوحی روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: این بیماران با مراجعه به این واحد درمانی از خدمات دندانپزشکی، پاتولوژی، خدمات سرپایی و معاینه پزشکان عمومی و متخصص و مامایی بهره‌مند شدند.
وی اضافه کرد: همچنین در ایام بیماری کرونا با رعایت موارد بهداشتی، وقفه ای در خدمات رسانی به بیماران این مرکز ایجاد نشده است.
رییس پلی کلینیک تأمین اجتماعی سبزوار گفت:  با شیوع بیماری کرونا، اقدامات پیشگیرانه ای زیر نظر مدیریت درمان تامین اجتماعی انجام شده  مثلا اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و ضد عفونی فضای پلی کلینیک تأمین اجتماعی و راه اندازی میز خدمت جهت آموزش موارد بهداشت فردی به مراجعان از این موارد است.
لوحی افزود: با شیوع ویروس کرونا، مدیریت درمان تامین اجتماعی از گروه‌های آسیب پذیر و  بیماران پر خطر دیابتی، ریوی و فشارخون بالای بیمه شده این سازمان حمایت ویژه ای می کند.
وی با بیان این که حدود چهار هزار پرونده بیماری مزمن در تامین اجتماعی سبزوار وجود دارد ادامه داد: برای حفظ سلامت این بیماران، پزشکان این مرکز پس از تماس با  آنها و اطمینان از صحت نسخه موجود در پرونده الکتریکی، داروی مورد نیاز را تجویز و با همکاری پرسنل در منازل بیماران به آنها تحویل می‌دهند.
رییس پلی کلینیک تأمین اجتماعی سبزوار گفت: در مرکز درمانی تأمین اجتماعی سبزوار خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی، مامایی، دندانپزشکی، داروخانه، آزمایشگاه، نوار قلب، تزریقات و پانسمان با حضور پزشکان عمومی به بیماران ارائه می‌شود.
لوحی افزود: درمانگاه تأمین اجتماعی سبزوار سال ۱۳۶۹ فعالیت خود را آغاز کرد و از سال ۹۰ با ارتقای به پلی کلینیک با ارائه خدمات تشخیصی درمانی شامل درمانگاه تخصصی ارتوپدی، پزشکی عمومی، مامایی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، داروخانه، تزریقات و نوار قلب در حال فعالیت است.
جمعیت شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن بر مبنای سرشماری سال ۹۵ حدود ۴۷۰ هزار نفر است که افزون بر ۵۰ درصد این تعداد زیر پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.