حجت الاسلام حسین وحیدی روز دوشنبه طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی مشکلات اقتصادی به خاطر شیوع بیماری کرونا برای برخی اشخاص و تاکید رهبر معظم انقلاب برای رزمایش حمایت از آسیب دیدگان این بخش، رزمایش مواسات و همدلی در بجستان در حال اجراست.

وی ادامه داد: یکی از فواید روزه داری تقویت بنیه عاطفی انسانهاست و باید به فکر افراد مستمند و آسیب دیده اقتصادی باشیم.

وی گفت: با همراهی ارگان‌ها و نیروها از جمله نیروهای جهادی و مسوولان در مرحله نخست رزمایش مواسات و همدلی سه میلیارد ریال کمک‌های مردمی در یک شهر کوچک مثل بجستان طی چند روز گذشته جمع آوری و توزیع شد.

حجت‌الاسلام وحیدی با اشاره به مراحل دوم و سوم رزمایش مواسات و همدلی در نیمه ماه مبارک رمضان و همزمان با عید فطر سال جاری خواستار مشارکت بیشتر مردم و خیران و به خصوص بجستانی‌های مقیم سایر مناطق استان خراسان رضوی و کشور در این زمینه شد.

وی از بجستانی‌های ساکن سایر مناطق خواست در حمایت از آسیب دیدگان کرونا در رزمایش مواسات و همدلی اولویت را کمک به همشهریان خود قرار دهند.

وی از رزمایش مواسات و همدلی به عنوان مصداق بارز اتحاد و انسجام مردم در حمایت از آسیب دیدگان کرونا یاد کرد.

حسین ابراهیمی کردیانی فرماندار بجستان هم پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود: یک هزار بسته اقلام مواد غذایی در مجموع به ارزش سه میلیارد ریال توسط مردم و خیران طی چند روز گذشته در نخستین مرحله رزمایش مواسات و همدلی بین آسیب دیدگان کرونا این شهرستان توزیع شد.

مرکز شهرستان بحستان در ۲۷۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.