مدیر جهاد کشاورزی باخرز روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این میزان کمک انجام شده، برای خرید انواع مواد ضدعفونی کننده، لباس حفاظت فردی و ماسک در سطح شهرستان و مراکز درمانی باخرز در نظر گرفته شده است.

محمد دوستخواه احمدی افزود: کشاورزان شیعه و سنی این شهرستان با وحدت و انسجام همیشگی خود عهد بسته‌اند تا آخر برای مقابله با ویروس منحوس کرونا در کنار نیروهای درمانی شهرستان باشند و در هر زمینه ای که خدمت و کمکی مورد نیاز باشد از  همه توان خود برای قطع زنجیره این ویروس استفاده کنند.

وی ادامه داد: در این مدت کشاورزان باخرزی بیش از ۵۰ دستگاه تراکتور و ماشین آلات خود را برای ضدعفونی کردن معابر شهری و روستایی در اختیار ادارات و دستگاههای متولی این منطقه قرار داده اند و هنوز این قشر زحمتکش به طور خودجوش کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای کمک به حوزه درمان و پیشگیری از این ویروس در اختیار نهادهای متولی قرار می دهند.

مدیر جهاد کشاورزی باخرز گفت: در راستای مبارزه با ویروس کرونا و رعایت بهداشت فردی توسط کشاورزان و دامداران این شهرستان ۵۰۰ لیتر انواع مواد ضدعفونی کننده و افزون بر هزار عدد ماسک در بین کشاورزان در نقاط مختلف شهرستان توزیع شده است. 

۸۴ درصد جمعیت شهرستان باخرز به کشاورزی و دامپروری مشغول هستند و این شهرستان با در اختیار داشتن بیش از چهار هزار و ۵۰۰ هکتار اراضی زراعی و افزون بر پنج هزار هکتار باغ، هشت هزار بهره بردار در حوزه کشاورزی دارد.

شهرستان ۵۸ هزار نفری باخرز در ۲۲۰ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز سه‌شنبه اعلام کرد: تاکنون ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند و با فوت ۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۲۹۷ تن رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.