سرهنگ عباس صارمی ساداتی روز چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر راه اندازی یک مرکز عرضه قلیان در منزلی مسکونی و رفت و آمد جوانان به این محل، با توجه به تهدید شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی شهروندان، دستور لازم برای پی گیری سریع این موضوع صادر شد.

وی اضافه کرد: ماموران پس از تحقیقات اولیه و شناسایی محل مورد نظر با هماهنگی مقام قضایی وارد عمل شدند و این مکان را در حالی که چند جوان مشغول استعمال قلیان بودند مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: در این عملیات دو متهم با مقاومت و شرارت در مقابل ماموران انتظامی با شکستن یک ظرف و پرتاب آن به سوی ماموران انتظامی، یکی از ماموران را مصدوم کردند.

صارمی افزود: این دو متهم دستگیر و در بازرسی از محل ۲۰ تنه قلیان و هشت دستگاه دوربین کشف شد همچنین دو دستگاه خودروی سواری متعلق به متهمان نیز توقیف شد و حال جسمانی مامور نیرو انتظامی نیز که به مرکز درمانی منتقل شده، مساعد است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیروز سه‌شنبه اعلام کرد: تاکنون ۸۴ هزار و ۸۰۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به پنج هزار و ۲۹۷ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.