ابراهیم نصری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: راه ارتباطی بخش سرولایت نیشابور به قوچان در محدوده تقاطع دوغایی و جاده رشتخوار - تربت حیدریه در کیلومتر ۱۸ این محور که دیروز به علت سیلاب مسدود شده بودند با تلاش راهداران و همراهی پلیس راه بازگشایی شدند.

وی ادامه داد: این دو جاده روز دوشنبه نیز مسدود و بازگشایی شده بودند همچنین راه روستایی چهارده - رزاق در خواف هم بازگشایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی به تداوم بارش‌های پراکنده باران در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: جاده اصلی دولت آباد - باخرز حد فاصل روستای صفی آباد و قلعه نو در حوزه شهرستان زاوه که دیروز به دلیل جاری شدن سیل مسدود شده بود همچنان بسته است.

نصری ادامه داد: جاده‌های فرعی نقاب - سه راهی رامشین و نقاب - سه راهی انداده نیز همچنان بسته است.
وی افزود: راه روستایی دستوران - منیدر در شهرستان جغتای، راه‌های روستایی چنار - حسین آباد - قلعه سرخ، آب قلعه، تلگرد و چهارتکاب در فریمان و جاده‌های دربندی - گرنی - ریشخوار، دهشت - دوآبی و مسیر کبکان - خادمانلو - امام قلی در شهرستان درگز از جمله راه‌های روستایی مسدود شده در این استان هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: مسیر روستایی عبدل آباد - همایی در نیشابور، جاده روستایی آبروان به صفی آباد شهرستان اسفراین در حوزه شهرستان خوشاب و راه روستای منج در حوزه شهرستان باخرز نیز به دلیل وقوع سیلاب و بارش‌های شدید همچنان مسدود هستند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ریزش باران که از روز شنبه در این استان آغاز شده است طی امروز سه‌شنبه و فردا چهارشنبه نیز به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.