مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی دوشنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت: جاده اصلی دولت آباد - باخرز حد فاصل روستای صفی آباد و قلعه نو در حوزه شهرستان زاوه به دلیل جاری شدن سیل مسدود شد و تردد خودروها در این جاده به باند جدید هدایت شده است.   

ابراهیم نصری به تداوم بارندگی در برخی شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: راه ارتباطی بخش سرولایت نیشابور به قوچان در محدوده تقاطع دوغایی و جاده رشتخوار - تربت حیدریه در کیلومتر ۳۵ حدفاصل ملک آباد و سه راهی جنگل که دیروز نیز به علت سیلاب مسدود و بازگشایی شده بود امشب دوباره مسدود شد.

وی ادامه داد: با افزودن این تعداد انسداد در جاده‌های فرعی به جاده‌های مسدود نقاب - سه راهی رامشین و نقاب - سه راهی انداده شمار جاده‌های فرعی مسدود شده در خراسان رضوی به چهار مورد افزایش یافت.
وی گفت: راه روستایی دستوران - منیدر در شهرستان جغتای، راه‌های روستایی چنار - حسین آباد - قلعه سرخ، آب قلعه، تلگرد و چهارتکاب در فریمان و جاده‌های دربندی - گرنی - ریشخوار، دهشت - دوآبی و مسیر کبکان - خادمانلو - امام قلی در شهرستان درگز از جمله راه‌های روستایی مسدود شده در این استان هستند.
نصری افزود: مسیر روستایی عبدل آباد - همایی در نیشابور، جاده روستایی آبروان به صفی آباد شهرستان اسفراین در حوزه شهرستان خوشاب،  چهارده - رزاق در خواف و راه روستای منج در حوزه شهرستان باخرز نیز به دلیل وقوع سیلاب و بارش‌های شدید همچنان مسدود هستند.

در برخی شهرستان‌ها با وجود تداوم بارشها تردد در برخی مسیرهای روستایی به سختی همراه است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی ریزش باران که از روز شنبه در این استان آغاز شده است تا فردا ادامه دارد و در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه نیز به صورت پراکنده تداوم خواهد داشت.

خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.