افشین رحیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اداره‌کل با تلاش جهادی خود و با همت بخش دولتی و آموزشگاه‌های آزاد استان خراسان رضوی موفق به تولید حدود ۳۳۳ هزار اقلام بهداشتی از ابتدای آغاز بحران کرونا تا به امروز شده است.

وی ادامه داد: اقلام بهداشتی تولید شده زیر نظر این اداره کل و در آموزشگاه‌های مذکور تعداد ۶ هزار گان محافظ (ویژه پزشکان و بیماران) و ۳۲۷ هزار ماسک بوده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: در این تلاش جمعی که در  ۲۰ شهرستان انجام می‌شود تعداد ۷۲ کارگاه و ۳۱۲ نفر  مشغول هستند.

رحیمی افزود: روند تولید اقلام بهداشتی یاد شده تا زمان نیاز و ضرورت همچنان ادامه دارد و این تولیدات تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی مشهد و با کمک "مجمع خیرین فنی و حرفه‌ای" خراسان رضوی انجام می‌شود. 

وی ادامه داد: همه کالاهای بهداشتی تولیدی در آموزشگاه‌های زیر مجموعه آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی بین بیمارستان‌ها و مراکز فعال بهداشتی - درمانی استان توزیع شده‌اند. 

۴۷ مرکز دولتی و ۸۷۸ آموزشگاه آزاد آموزش‌های فنی و حرفه ای در خراسان رضوی فعالیت دارند و پارسال ۲۵ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۶۷۷ نفر-ساعت آموزش‌های فنی و مهارتی توسط این مراکز آموزشی به متقاضیان علاقه‌مند در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی ارائه شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.