امید جلیلی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون تنها دستورالعمل نظارت بر واحدها و گارگاههای تولید محلول‌ و مواد ضدعفونی در قالب "طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا" از تهران به واحدهای تعزیرات حکومتی در سطح کشور ابلاغ شده است. 
وی ادامه داد: این طرح نظارتی تاکنون از سوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی با همکاری معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم‌ پزشکی مشهد در سطح استان با جدیت اجرا شده است.

رییس شعبه سیار تعزیرات حکومتی خراسان‌ رضوی گفت: در این چارچوب تاکنون ۱۰ کارگاه زیرزمینی تولید غیربهداشتی مواد ضدعفونی‌ در مشهد مهر و موم و تعطیل شده‌اند.
وی افزود: مطابق دستورالعمل ابلاغی از سازمان مرکزی تعزیرات حکومتی، اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی برای هر وظیفه‌ای که از سوی مرکز اعلام شود آمادگی همکاری دارد و پیگیر گزارشهای مردمی در خصوص هرگونه تخلف در این حوزه است. 
جلیلی ادامه داد: بر همین اساس هم‌اینک دو پرونده گرانفروشی مربوط به دو کارگاه تولید مواد ضدعفونی در مشهد، از سوی اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی تحت بررسی قرار دارد.
وی به موضوع نظارت بر توزیع ماسک در سطح بازار اشاره و بیان کرد: در جریان اجرای "طرح نظارتی بر بازار مرتبط با کرونا" برای ۲۰ داورخانه و مرکز توزیع ماسک در خراسان رضوی پرونده تخلف با عنوان گرانفروشی و یا امتناع از عرضه تشکیل شد.
"بازداشت ۳۳ عامل اصلی احتکار اقلام مورد نیاز شهروندان و نیز کشف هزار و ۱۴۵ لیتر مایع دستشویی، ۱۶ هزار و ۶۰۲ عدد ژل ضدعفونی، هزار و ۱۱۵ لیتر الکل، هفت هزار و ۲۶۰ لیتر محلول ضدعفونی،۹۰۲ هزار و ۲۸۰ جفت دستکش، ۲۹۱ هزار و ۵۰۴ عدد ماسک و ۶۹ هزار عدد پد الکلی به همراه ۱۲۵ تن لیموترش احتکاری" از دیگر اقدامات اداره‌کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از اسفند ماه پارسال تاکنون هستند.  

این اقدامات در جریان اجرای طرح ضربتی مقابله قاطعانه با احتکارکنندگان اقلام مورد نیاز مردم و مواد ضدعفونی، با همکاری پلیس آگاهی و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی صورت گرفته‌اند. 

در سطح استان کشف شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.