علیرضا صحراگرد روز شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا به اطلاعیه اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی مبنی بر وقوع بارشهای رگباری توام با رعد و برق با احتمال تگرگ و وزش باد شدید تا روز دوشنبه ۱۸ فروردین ماه جاری اشاره و بیان کرد: بر این اساس ۷۸ دستگاه تانکر و هشت دستگاه پمپ خودمکش برای رفع هرگونه آبگرفتگی احتمالی در سطح شهر مشهد پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در پی آماده‌باش اعلام شده به مناطق شهرداری مشهد و سازمانهای زیرمجموعه این نهاد تمام عوامل کارگری و افزون بر ۱۲۰ موتور پمپ سیار آماده انجام عملیات شده‌اند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: همچنین افزون بر ۲۰ هزار کیسه شن برای استفاده در محلهای مستعد آبگرفتگی در سطح این کلانشهر پیش‌بینی شده است.

اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی از وقوع بارش‌ بهاری و احتمال جاری شدن سیلاب و طغیان رودخانه‌های این استان تا روز دوشنبه هفته جاری خبر داده است.

کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۳ منطقه و ۴۴ ناحیه شهرداری است. شهرداری مشهد افزون بر ۱۰ هزار کارمند دارد.

این نهاد علاوه بر مدیریت و نظارت عالی بر شهرداران مناطق ۱۳ گانه کلانشهر مشهد هشت معاونت شامل حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری، فرهنگی و اجتماعی، فنی و عمرانی، شهرسازی و معماری، برنامه‌ریزی و توسعه، مالی و اداری، معاونت اقتصادی به اضافه تشکیلات مشاور و رییس حوزه شهردار را به عنوان زیرمجموعه خود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.