به گزارش استانداری خراسان رضوی در این جلسه که با حضور ۴۳۰ فرماندار سراسر کشور برگزار شد علیرضا رزم‌حسینی نظرات خود را  در مورد تعطیلی‌ ادارات، آموزش و پرورش و آموزش عالی، محدودیت‌های روز طبیعت و محدودیتها و ممنوعیتهای تردد در مورد اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی (کاهش زنجیره انتقالی بیماری کرونا) بیان کرد.

در این جلسه نایب رییس شورای عالی مدیریت بحران کشور  نیز با تصریح بر مشارکت همه دستگاههای عضو ستاد ملی مدیریت کرونا در اجرای طرح، مسوولیت اجرای طرح را بر عهده کمیته اجتماعی انتظامی ستاد بر شمرد و گفت: آقای ذوالفقاری به عنوان رییس این کمیته، مسوول راهبری اجرای طرح و سخنگوی طرح در سطح ملی خواهد بود و در هر استان هم یک سخنگوی طرح تعیین خواهد شد.

عبدالرضا رحمانی ضمن تشکر از همراهیهای مردم در مسیر مدیریت بیماری کرونا و قدردانی از تلاش همه استانها در این مسیر گفت: علی‌رغم برخی نارسائی‌ها، بحمدالله برآیند اقدامات دستگاههای مختلف، تاکنون چه در عرصه درمان، چه در عرصه تأمین اقلام و کالاهای مورد نیاز مردم و چه از نظر تعامل با افکار عمومی، در مجموع قابل قبول و مناسب است.

رحمانی فضلی، با مرور روند تصویب طرح به عنوان گام جدید فعالیتها در روند مدیریت بیماری کرونا که بر اساس پیشنهاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دنبال شده است تاکید کرد:این طرح پس از آن که مورد تایید نهایی ریاست جمهوری قرار گرفت از سوی وزارت کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

وزیر کشور با اطمینان خاطر به مردم مبنی بر اینکه پیش از اجرای طرح، اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت بر تلاش حداکثری صدا و سیما و سایر رسانه ها برای انعکاس دقیق طرح و پیشگیری از بروز هرگونه نگرانی در مردم تأکید کرد.

رحمانی فضلی در همین زمینه با اشاره به اهمیت همکاری مردم در اجرای طرح خاطر نشان کرد: مرکز ثقل و قدرت واقعی اجرای طرح، مردم هستند و هر تلاشی در اجرای این طرح، صرفاً در راستای صیانت از سلامت و امنیت مردم خواهد بود.

بنابراین گزارش در این نشست ویدئو کنفرانسی که با حضور فرمانده ناجا، معاون دادستان کل کشور و معاونین وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صنعت، معدن و تجارت، وزارت کشور و در هر یک از استان ها با حضور استاندار، رییس دانشگاه علوم پزشکی، فرمانده انتظامی و دادستان آن استان برگزار شد ضمن تشریح ابعاد و چارچوبهای طرح کاهش زنجیره انتقالی بیماری کرونا، نقطه نظرات و پیشنهادات استانها مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.