استاندار خراسان رضوی از تشکیل ستاد مشترک مدیریت بحران با استانداری گلستان خبر داد و گفت: امدادرسانی نیروهای اعزامی و ارسال کمک‌های غذایی تا بهبود شرایط مناطق سیل‌زده ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، علیرضا رزم حسینی در جریان بازدید از مناطق سیل‌زده استان گلستان اظهار کرد: براساس تصمیم ستاد مدیریت بحران کشور و دستور وزیر کشور، خراسان‌رضوی به‌عنوان معین کمک‌رسان گلستان انتخاب‌شده است.

وی افزود: از روزهای نخست وقوع سیل در استان گلستان، همه دستگاه‌های اجرایی اعم از هلال‌احمر، کمیته امداد، ارتش، سپاه، آستان‌قدس رضوی و نیروی انتظامی با تشکیل ستاد مدیریت بحران کمک‌رسانی را شروع کردند.

استاندار خراسان رضوی افزود: ستاد مشترک مدیریت بحران با همکاری استانداری گلستان تشکیل شد تا نیازهای اساسی مناطق سیل‌زده مشخص شود و آمادگی داریم نیازهای اساسی را تأمین کنیم.

وی ادامه داد: در سفر به گلستان ضمن بازدید میدانی از مناطق سیل‌زده گمیشان و آق‌قلا از نزدیک با مردم گفتگو داشتیم و با برخی نیازها آشنایی پیدا کردیم. در برخی منازل همچنان آب وجود دارد و برای تخلیه به پمپ نیاز است.

رزم حسینی ادامه داد: در حد توان و با مشارکت مردم خوب خراسان رضوی تلاش خواهیم کرد که مشکلات مناطق سیل‌زده گلستان حل‌وفصل شود.

وی از سازمان‌دهی نیروهای امدادرسان اعزامی به گلستان خبر داد و گفت: تمامی فعالیت‌ها با نظارت سرپرست استانداری گلستان انجام خواهد گرفت و تا زمانی که نیاز باشد نیروها در منطقه مستقر خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.