علی رستمی روز سه شنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از سوی دیگر ما باید به شکلی در تحقق این شعار تلاش کنیم که مردم در زندگی روزمره خود تغییرات اساسی را احساس کنند.  
وی با بیان اینکه تربت حیدریه پنجمین شهرستان بزرگ استان خراسان رضوی در حوزه اقتصاد مقاومتی است ادامه داد: در این حوزه ۴۵ طرح سرمایه گذاری را با ۱۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و همچنین سه هزار و ۴۰۰ میلیون یورو به امضا رسانده‌ایم.
فرماندار ویژه تربت‌حیدریه  گفت: هیچ فرد و جریان خاصی نمی‌تواند این موفقیت را حاصل تلاش خود بداند بلکه این مهم، حاصل یک کار جمعی است چنان که هیچ فرد و گروهی حق ندارد موفقیت‌های بعد از پیروزی انقلاب را به نام خود ثبت کند.
رستمی افزود: با توجه به حجم زیاد سرمایه‌گذاری در شهرستان تربت حیدریه و با عنایت به طرح مثلث اقتصادی استاندار و همچنین تعامل خوبی که بین ارکان و مدیران اجرایی در این خطه حاکم است امیدوارم شاهد نخستین جرقه‌های تحقق شعار سال در این نقطه از کشور زودتر از سایر نقاط ایران باشیم.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت به واسطه تعامل و همراهی تمام ارکان و اجزای خدمتگزار، توفیق های ارزشمندی در عرصه‌های اقتصادی شهرستان تربت حیدریه حاصل شد و شاخص‌های کسب و کار و رونق تولید با سرمایه گذاری‌های صورت گرفته جهش مثبتی داشت.

او اضافه کرد: در سال جدید نیز برای تحقق منویات رهبری به ویژه شعار سال، از تمام امکانات و ظرفیت‌ها به شکل مطلوب استفاده می‌شود.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.