به گزارش روز شنبه دانشگاه علوم پزشکی مشهددکتر حمید رضا اسلامی افزود: در نوروز ۹۹ با وجود اطلاع‌رسانی مکرر در خصوص پذیرش نکردن زائر و مسافر در کلانشهر مشهد متاسفانه شاهد افزایش آمار ورودی‌ها به مشهد قبل از تحویل سال بودیم آن هم در شرایطی که حرم مطهر رضوی و دیگر مجموعه‌های اقامتی، تفریحی، تجاری و گردشگری تعطیل است.

وی ادامه داد: مسوولیت تامین و تدارک نیازهای دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی آن با معاونت توسعه و مدیریت منابع این دانشگاه است و به واسطه بحران پیشگیری و درمان بیماری کرونا با فشارهای شدیدی  مواجه هستیم که در جهت رفع مشکلات و دغدغه‌های به‌وجود آمده، تصمیماتی اتخاذ شده است.

او اضافه کرد: نگرانی انتقال ویروس کرونا به مسافران نوروزی تا لحظه بازگشت و رسیدن آنان به شهرشان وجود دارد و انتظار داریم که مردم در راستای حفظ سلامت خود و رفع فشارها و دغدغه‌های مدافعان سلامت، توصیه‌ها و هشدارهای مسوولان ستادهای ملی و استانی مبارزه با کرونا را جدی بگیرند.
وی ضمن قدردانی  و عرض خداقوت ویژه به جهادگران عرصه سلامت در روزهای سخت کرونایی گفت: در طول مدتی که ستاد مبارزه با کرونا در خراسان رضوی فعال شده به‌ حق تمامی نیروها از جان مایه گذاشتند و از خودگذشتگی آنان ستودنی است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.