مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: از ابتدای شروع بیماری کرونا در استان خراسان رضوی تاکنون از مجموع ۲۰ بیمار بستری با علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان خاتم الانبیای شهر تایباد تاکنون نتیجه آزمایش هشت مورد منفی اعلام شده که با اقدامات مناسب پزشکی از این مرکز درمانی ترخیص شده اند.

حیدر احسانی افزود: در حال حاضر و در ۴۸ ساعت گذشته ۹ بیمار مشکوک در بخش پیش بینی شده بیمارستان تایباد بستری شده اند که حال عمومی آنها مناسب بوده و منتظر جواب آزمایشهای این افراد هستیم.

وی ادامه داد: از مجموع بیماران بستری شده مشکوک به کرونا در این شهرستان تاکنون جواب آزمایش سه نفر مثبت اعلام شده است که طی چند روز گذشته از بیمارستان خاتم الانبیای این شهر ترخیص شده و در منازل تحت نظر کادر درمانی این شهرستان قرار دارند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: یک بخش با ظرفیت ۲۸ تخت برای بستری بیماران دارای علائم مشکوک به کرونا در بیمارستان شهر تایباد در نظر گرفته شده است.

احسانی افزود: با هدف شناسایی مبتلایان به ویروس کرونا یکی از مجهزترین دوربین های حرارتی در مرز دوغارون و سالن مسافری آن نصب شده است و روزانه بر روی بیش از هزار و ۵۰۰ نفر از اتباع کشور افغانستان که از سمت مرز دوغارون وارد کشورمان می شوند تب سنجی اولیه انجام می شود.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.