محمدرضا هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ریزش باران در شب گذشته نیز موجب شد حضور در خیابان‌ها کاهش یابد.

وی با بیان اینکه هیچکس در حوادث یاد شده در این شهرستان فوت نشده است ادامه داد: بر اساس گزارش دانشگاه علوم پزشکی مشهد شمار آسیب دیدگان حوادث چهارشنبه سوری امسال در مقایسه با پارسال بسیار کمتر بود.

مسوول روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز به خبرنگار ایرنا گفت: ۱۱ نفر در مشهد به علت حوادث شب چهارشنبه آخر سال مصدوم شدند که هفت نفر آنان توسط اورژانس ۱۱۵ و چهار نفر با وسیله شخصی به بیمارستان انتقال یافتند.

محمد علیشاهی افزود: مصدومان این حوادث دچار ضربه و آسیب به اندام‌ها، سوختگی، قطع اندام و آسیب به چشم شدند که برای امداد رسانی به آنان پنج دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ اعزام شد.

دانشگاه علوم پزشکی مشهد که به حدود پنج میلیون نفر از جمعیت ۶.۵ میلیونی استان خراسان رضوی خدمات رسانی می‌کند هم اکنون دارای  ۷۲ پایگاه شهری و جاده ای و ۹۲ آمبولانس برای خدمت‌رسانی به بیماران است.

شهرستان مشهد با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت و ۹ هزار و ۸۱ کیلومتر مربع مساحت متشکل از سه بخش مرکزی، احمد آباد و رضویه و ۱۱ دهستان و ۳۵۷ روستاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.