سردار ماشاءالله جان‌نثار روز چهارشنبه در پاسخ به چالش "سهم من در بحران کرونا" اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا، تمهیدات خاصی در مرزها اندیشیده شد تا از شیوع این ویروس جلوگیری شود.
وی افزود: مرزبانان خراسان رضوی همزمان با شیوع بیماری کرونا نسبت به تشدید اقدامات کنترلی و امنیتی در مرزها اقدام کردند، تمام نکات بهداشتی در هنگ‌های مرزی رعایت می‌شود و تجهیزات لازم در اختیار مرزبانان گذاشته شده‌ است و با توجه به سرعت شیوع ویروس کرونا، تمامی اماکن روزانه ضدعفونی می‌شود.
سردار جان‌نثار با بیان اینکه امنیت اتفاقی نیست،ادامه داد: حراست و حفاظت از مرزهای جمهوری اسلامی ایران توسط مرزبانان استان در شرایط سخت فعلی ادامه دارد تا هموطنان در آرامش زندگی کنند.
وی گفت: مرزبانان استان از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا با پیوستن به پویش "ما کرونا را شکست می‌دهیم"، به مردم اطمینان دادند که برای دفاع از مرزها هوشیار هستند و مردم نیز باید با ماندن در خانه در شکست کرونا همراهی لازم را داشته‌باشند.
وی از شهروندان خواست برای شکست ویروس کرونا و قطع شدن چرخه انتقال آن، در خانه بمانند و از سفر و ترددهای غیر ضروری خودداری کنند و همه با هم علیه کرونا بسیج شوند.
تاکنون آزمایش کرونای ۶۳۱ نفر در استان خراسان رضوی مثبت شده است، ۴۰۸  نفر از کل شهروندان مبتلا به بیماری کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۲۳ نفر متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر این استان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.