به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم‌حسینی ظهر امروز در حاشیه رزمایش مبارزه با کرونا که با عنوان «با ولایت تا شهادت» برگزار شد، با بیان اینکه شرایط استان اضطراری و قرمز است، یکی از اقدامات مهم در استان برای مقابله با کرونا را عدم ورود مسافر به استان دانست.

وی با تأکید بر اینکه امسال شرایط پذیرایی از زائران را نداریم، افزود: امید است که در شرایط مناسب‌تر در خدمت مردم شریف ایران باشیم.

رزم‌حسینی، از مردم ایران خواست که مشهد را به عنوان مقصد سفر خود در نوروز امسال انتخاب نکنند و اجازه دهند شیوع ویروس کرونا، کنترل و مدیریت شود زیرا با بالارفتن حجم جمعیت، ظرفیت محدود درمانی استان، جوابگو نخواهد بود.

وی در خصوص کنترل رفت وآمد مردم، اظهار کرد: از مردم خواسته‌ایم که از سفرهای غیرضروری خود در سطح شهر بکاهند و به صورت قابل توجهی کاهش پیدا کرده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به برخورد با افرادی که به دلایل غیر ضروری به استان سفر می‌کنند، در مبادی ورودی، ابراز کرد: با این افراد، طبق مقررات رفتار خواهیم کرد. البته این روند، طی چند روز آینده، تشدید خواهد شد.

وی به تلاش‌های صورت گرفته برای مهار بحران کرونا در استان، بیان کرد: امید است که با مشارکت مردم و همت و تدبیر مسئولان، با کمترین تلفات از این بحران عبور خواهیم کرد.

استاندار خراسان رضوی بیان کرد: امیدواریم در چند روز باقی مانده، شاهد همراهی بیشتر مردم در این زمینه باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.