به گزارش خبرگزاری مهر، استانداری خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای از نبود امکان میزبانی از زائران در تعطیلات نوروز ۹۹ خبر داده است.

متن اطلاعیه به شرح زیر است:

مردم شریف ایران؛ با عنایت به اینکه سلامت مردم در صدر اولویت‌های دولت قرار دارد و از آنجا که بر اساس اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، هرگونه تجمع زمینه شیوع‌هرچه بیشتر ویروس کرونا را فراهم می‌کند، به استحضار می‌رساند برابر مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، در ایام تعطیلات پیش‌رو، هیچ یک از اماکن اقامتی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، کمپ‌ها، خانه مسافرها و… امکان خدمت‌رسانی به زائران و مسافران را نخواهند داشت.

باتوجه به اعلام لغو سفر مقام معظم رهبری توسط دفتر معظم له و برگزار نشدن مراسم سخنرانی نوروزی معظم له در جوار بارگاه منور رضوی، توصیه می‌شود دلدادگان خاندان عصمت و طهارت علیه السلام از طریق رسانه ملی و فضای مجازی، در لحظات تحویل سال جدید، با آستان منور امام رضا علیه السلام ارتباط برقرار کنند.

در پایان ضمن آرزوی صحت و سلامتی برای آحاد ملت شریف ایران اسلامی، به مجاوران بارگاه منور رضوی هم تاکید می‌شود که از هرگونه تردد غیرضروری در سطح استان و شهر مشهد مقدس خودداری نموده و برنامه‌های تحویل سال در حرم مطهر را به صورت غیرحضوری دنبال کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.