علی اصغر حسنی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی چهار روز گذشته از یکهزار و ۸۰۸ نانوایی در شهرهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد بازدید به عمل آمد که از این تعداد ۸۵۴ مورد مربوط به مشهد است.

وی ادامه داد: در این بازدیدها به ۳۱۲ نانوایی برای رعایت موارد بهداشتی اخطار داده شد، ۲۵ نانوایی به دادگاه معرفی شد و ۱۵ نانوایی نیز تعطیل شد.

وی گفت: از کل موارد یاد شده ۷۴ اخطار، ۱۸ مورد ارجاع به دادگاه و پنج مورد تعطیلی مربوط به نانوایی‌های مشهد بوده است.

حسنی افزود: در این میان بسیاری از نانوایی‌ها اقدامات قابل قدردانی برای پیشگیری از شیوع کرونا انجام دادند که نقش موثر در حفظ سلامت جامعه، افزایش سطح اطمینان مردم و امنیت روانی آنان دارد.

وی ادامه داد: بسیاری از مردم از اقدامات شایسته نانوایی‌ها مبنی بر رعایت موارد بهداشتی رضایت داشته و با ارسال پیامک به مرکز بهداشت این رضایت را اعلام کرده‌اند.

وی گفت: واحدهای صنفی خدماتی باید با گندزدایی محل کسب، استفاده از ماسک و دستکش و پرهیز از جابه‌جایی پول نقد، اطمینان مردم از دریافت خدمات خود را ارتقا داده و به مقابله با این بیماری کمک کنند.

سه هزار و ۹۹۶ نانوایی در شهرهای زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارد که از این تعداد ۲ هزار و ۵۱۵ نانوایی در مشهد است.

این دانشگاه شهرستان‌های استان خراسان رضوی به جز شهرستان‌های سبزوار، گناباد، تربت‌حیدریه، تربت‌جام و نیشابور را زیر پوشش دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.