در این اطلاعیه آمده است: با توجه به شیوع بیماری کرونا مردم از حضور در مراکز تجمع مانند بازارها و بازارچه‌ها، مساجد و حسینیه‌ها بپرهیزند.
روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز اعلام کرد: با توجه به وضعیت ویژه این شهر وضعیت قرمز اعلام شده است تا شهروندان در خانه بمانند و زنجیره انتقال ویروس کرونا با رعایت موارد پیشگیری شکسته شود.
همچنین به گزارش روابط عمومی شورای شهر نیشابور، این شورا امروز با هدف بررسی طرح‌های حمایتی از حوزه بهداشت و درمان و در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا نشست فوق‌العاده برگزار کرد.
براساس این گزارش رییس شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: در این نشست طرح شورای شهر و لایحه شهرداری به منظور حمایت از حوزه بهداشت و درمان و مقابله با آثار منفی اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا بر شهروندان، بررسی شد.
سید هادی درّودی افزود: بررسی متمم بودجه سال ۹۸ و لایحه بودجه سال ۹۹ شهرداری نیشابور از دیگر دستورکار این نشست بود.

براساس گزارش امروز مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از ۱۸۳ نفر مبتلایان قطعی کرونا در استان خراسان رضوی، ۱۰۷ نفر در  شهرستان مشهد، ۵۰ نفر در شهرستان نیشابور، ۱۲ نفر در شهرستان سبزوار، ۹ نفر در شهرستان تربت‌حیدریه، چهار نفر در شهرستان گناباد و یک نفر نیز در شهرستان تربت‌جام است.

تاکنون ۸۹ نفر در استان خراسان رضوی بر اثر بیماری مشکوک به کرونا جان باخته‌اند.

مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.