دکتر جواد باذلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این گروهها در ایستگاه پلیس راه و یکی از مبادی ورودی بجستان و  میادین امام رضا (ع) و میدان بجستان شهرستان گناباد مستقر شدند.

وی ادامه داد: هر یک از گروه‌های یاد شده شامل یکی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان، یک امدادگر از هلال احمر و یک مامور انتظامی و مجهز به تب سنج لیزری، لباس حفاظت فردی و برخی تجهیزات دیگر هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی گناباد گفت: مسافران و افراد در حال تردد در جاده های شهرستانهای گناباد و بجستان توسط این گروه‌ها تحت معاینات اولیه و تب سنجی قرار می‌گیرند و افراد مشکوک به بیماری تنفسی به صورت دقیق بررسی شده و در صورت نیاز به بیمارستان انتقال می‌یابند.

۲۶ بیمار مبتلا به علائم مشکوک به کرونا از شهرستانهای گناباد و بجستان در بیمارستان بهلول گناباد بستری هستند و عصر جمعه آزمایش یکی از این بیماران مثبت اعلام شد.

سه بخش با ظرفیت ۶۰ تخت و یک بخش مراقبتهای ویژه در بیمارستان بهلول گناباد برای بستری بیماران مبتلا و مشکوک به کرونا در گناباد اختصاص یافته است.

شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب استان خراسان رضوی با بیش از ۱۴۰ هزار نفر جمعیت تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی گناباد قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.