به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری خراسان رضوی این معین اقتصاد مقاومتی سه هزار عدد ماسک به آستان قدس رضوی تحویل داده است و روند تولید ماسک نیز با همت مدیران واحدها، نظارت اتحادیه بانوان خیاط،‌ کمک‌های بخشدار بخش مرکزی ادامه خواهد داشت.
شرکت تعاونی دهیاری‌های شرق مشهد تحت حمایت معین اقتصادی در طرح مثلث توسعه اقتصادی-فرهنگی استان خراسان رضوی اقدام به فعالیت کرده است.

طبق اعلام دبیر کمیته مراقبت و درمان کرونا در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون هزار و ۲۱۰ بیمار مبتلا به عفونتهای حاد تنفسی در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند که از این تعداد ۴۷۶ نفر بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده اند و بقیه تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آمار وزارت بهداشت و درمان تاکنون  آزمایش ۸۹ بیمار مبتلا به ویروس کرونا در خراسان رضوی مثبت شده است که دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۵۱ نفر بیشترین آمار را در بین دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی این استان دارد.
بر اساس اعلام مقامات بهداشتی و درمانی خراسان رضوی اوج انتشار ویروس کرونا از دو روز گذشته در خراسان رضوی آغاز شده است و مردم این استان در مقطع حساسی قرار دارند از این رو نباید از خانه بیرون بیایند و توصیه های ایمنی را جدی بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.