سرپرست مسوول روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد روز جمعه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا گفت: این اقدام با هدف ایجاد روحیه و آرامش بیماران بستری مبتلا به عفونت های حاد تنفسی در بیمارستان شریعتی همزمان با ایام ولادت حضرت جوادالائمه (ع) و میلاد امیرالمومنین علی (ع) انجام شده است.
جواد باغستانی افزود: بیمارستان شریعتی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد نخستین مرکز پذیرش و درمان بیماران مشکوک و مبتلا به ویروس کرونا در استان خراسان رضوی است.
وی اضافه کرد: هم اکنون ۹۰ بیمار مبتلا به عفونت های حاد تنفسی در این بیمارستان تحت معالجه قرار دارند.
سرپرست مسوول روابط عمومی بیمارستان شریعتی مشهد تعداد کل پرسنل و کادر درمانی بیمارستان شریعتی مشهد را ۶۴۰ نفر اعلام کرد و افزود: کادر پزشکی این بیمارستان با تلاش قهرمانانه و شبانه روزی خود از هیچ تلاشی برای درمان بیماران مشکوک به کرونا دریغ نخواهند کرد.
بیمارستان شریعتی مشهد با ۱۶۰ تخت بستری یکی از بیمارستانهای اختصاصی درمان بیماران مشکوک به کرونا از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد معرفی شده است.
هم اکنون پنج میلیون نفر از جمعیت ۶.۵ میلیونی استان خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارند و بقیه توسط سایر دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در این استان در گناباد، سبزوار، تربت جام، تربت حیدریه و نیشابور خدمات رسانی می شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.