حجت الاسلام احمد مروی روز جمعه در دیدار با نمایندگان منتخب خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی در تالار ولایت حرم مطهر رضوی افزود: تلقی مردم این است که یک جریان انقلابی در مجلس روی کار آمده و مجلسی انقلابی شکل گرفته است.

وی اضافه کرد: عملکرد موفق مجلس یازدهم می تواند  موجب ارتقای امیدواری جامعه نسبت به جریان‌های انقلابی شود.

مروی اظهار داشت: نمایندگان استان خراسان رضوی به سبب انتساب به حضرت رضا(ع) باید به گونه‌ای عمل کنند که برای سایر نمایندگان از جهات مختلف الگو و نمونه باشند.

وی ادامه داد: انتساب شما نمایندگان خراسان رضوی به بارگاه مطهر امام رضا(ع) مسوولیتی سنگین برای شماست و باید به گونه‌ای عمل کنید که رضایت حضرت رضا(ع) را جلب کنید و رضای خدا نیز در رضایت حضرت ثامن الحجج(ع) است.

تولیت آستان قدس رضوی تاکید کرد: رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب برای نمایندگان باید سرلوحه مجلس شورای اسلامی باشد.

 مروی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید تجلی شهید مدرس باشد افزود: اگر می‌خواهیم شهید مدرس را از مظلومیت خارج کنیم، باید مجلسی بسازیم که یکپارچه تجلی این شهید بزرگوار باشد.

وی با اشاره به تأکیدات و تجلیل‌های امام راحل نسبت به شهید مدرس گفت: حضرت امام خمینی(ره) کمتر از فردی نام می‌بردند اما تجلیل‎‌های مکرر امام خمینی(ره) نسبت به مرحوم مدرس نشان از جایگاه این شهید بزرگوار دارد.

تولیت آستان قدس رضوی در ادامه بر لزوم توجه و اهتمام ویژه نمایندگان برای رفع مشکلات مردم تأکید و بیان کرد: مردم با مشکلات معیشتی رو به رو هستند و بیکاری جامعه ما را رنج می‌دهد، اگرچه مجلس قدرت اجرایی ندارد اما می‎تواند با نظارت دقیق بر اجرای اسناد بالادستی، کار کارشناسی و استفاده از ظرفیت‌های کشور، طرح‌های عملیاتی و اجرایی برای رفع مشکلات مردم تدوین کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.