محسن زنگنه روز چهارشنبه در نشست خبری افزود: با نگاه به اقتصاد کشورهای توسعه یافته، در می‌یابیم آنها نیز حرکت‌های رو به جلو در حوزه اقتصاد را در بخش کشاورزی آغاز کرده‌اند.
وی با بیان اینکه تربت‌حیدریه از نظر تعداد معادن جزو سه شهرستان نخست استان خراسان رضوی است ادامه داد: با این حال از نظر میزان برداشت در این بخش، رتبه بیست و سوم استان را دارا هستیم.
وی گفت: منطقه ما نیازمند تحقق سه کار بزرگ است که نخستین آن استقرار نظام عدالت در بخش‌های مختلف است که این مهم به مرور عملیاتی خواهد شد.
زنگنه با بیان اینکه باید کاری کنیم که همه چیز عادلانه در حوزه انتخابه تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه تقسیم شود افزود: این بدان معناست که عدالت در توزیع منابع آب، توزیع تسهیلات، استخدام‌ها، تقسیم قدرت و هر چیزی که مردم در زندگی با آن سروکار دارند انجام شود.
وی ادامه داد: اقدام دوم تحقق شفافیت در منطقه است و مردم باید بدانند سرنوشت زعفرانی که با عرق جبین تولید می‌کنند، چه می‌شود، چه کسی می‌خرد، کجا فروخته می‌شود و پول‌هایش کجاست.
وی گفت: سنگ بنای شفافیت را چنان بنا می‌کنیم که تبدیل به یک فرهنگ برای مسوولان بعدی شود بطوری که اگر قصد مقابله با آن را داشتند، برای مردم جای سوال باشد.
منتخب مردم منطقه تربت‌حیدریه برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه تولید و اشتغال نیز برنامه کاری من اولویت در حوزه کشاورزی است و مدیر لایق در این حوزه کسی است که اگر یک روز در دفتر کارش است، بقیه ساعات کاری را سر زمین کشاورزی باشد.
وی ادامه داد: شعار من در ایام مبارزات انتخاباتی تفکر انقلابی، مدیریت جهادی و تحقق اقتصاد مقاومتی بود و ظرف چهار سال آینده برای تحقق آنها از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.
وی گفت: اگر امروز روی این صندلی نشسته‌ام، تنها خواست مردم بوده و قرار نیست کسی را اخراج یا تبعید کنم.
زنگنه افزود: از نگاه من مدیر توانمند کسی است که خود را به میز خود محدود نکرده و در صحنه و بین مردم حضور داشته باشد و به همراه خانواده خود در محل ماموریتش مستقر شود.

در انتخابات دوم اسفند از مجموع ۱۴۰ هزار و ۹۳۴ رای صحیح ماخوذه محسن زنگنه با کسب ۵۶ هزار و ۷۰۶ رای بیشترین آرا را کسب کرد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.