مهدی یعقوبی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ایستگاه‌های ارائه بطری آب معدنی با قیمت کارخانه نیز در سطح شهر و به ویژه در بوستان‌های بزرگ مستقر می‌شوند.
وی اضافه کرد: همچنین علاوه بر بازدید مستمر از نمازخانه های موجود در بوستان‌ها، این اماکن دو نوبت در روز بعد از اقامه نماز، ضدعفونی و گندزدایی می‌شوند.
معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: ایستگاه‌های اتوبوسرانی، پله‌های برقی‌ موجود در سطح شهر و آسانسور پل‌های هوایی نیز به صورت مستمر توسط اکیپ ویژه که در هر منطقه مستقر شده است ضدعفونی می‌شوند.
یعقوبی افزود: تمامی بازارهای شهرداری و نیز تمامی سبدهای خرید در این بازارها نیز به صورت ویژه گندزدایی و ضد عفونی می‌شوند.
وی افزود: زمین‌های ورزشی در سطح مناطق نیز با تانکر فشار قوی شست و شو می‌شود و لوازم بازی کودکان و وسایل بدنسازی نیز با محلول، ضدعفونی می‌شوند.

او ادامه داد: تمامی سرویسهای بهداشتی‌ فعال در سطح شهر نیز در سه نوبت در طول روز بازدید و ضدعفونی می‌شوند و نکات آموزشی در این مکان‌ها نصب شده است.

 دیروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد، شهرداری با موافقت اعضای شورای اسلامی این شهر مجوز هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیارد ریال را برای اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا در کلانشهر مشهد گرفت.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.