فرزاد فتاحی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم با توجه به اطلاعیه‌های صادره از سوی وزارت ورزش و سازمان لیگ برتر فوتبال اتخاذ شده است.

همچنین حسین شرافتی مدیر کل امنیتی استانداری خراسان رضوی در توضیحی کوتاه به خبرنگار ایرنا گفت: مسابقه امروز شهر خودرو بدون تماشاچی برگزار می شود و اگر بلیتی فروخته شده باشد وجه آن برگشت داده می شود.

دیدار امروز دو تیم شهر خودروی خراسان و نفت مسجد سلیمان در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار می شود.  

همچنین امروز مسابقات پرورش اندام قهرمانی باشگاه‌های خراسان رضوی نیز به دلیل رعایت مراقبتهای بهداشتی در خصوص انتشار ویروس کرونا و ابتلای احتمالی شهروندان به این ویروس در مراکز جمعیتی لغو شد.

فدراسیون پزشکی ورزشی پیشتر در اطلاعیه ای اعلام کرده بود تمامی مسابقات ورزشی کشور از روز دوشنبه به مدت ۱۰ روز لغو می شود که در اطلاعیه جدید اعلام شده است این دیدارها بدون تماشاگر انجام می شود.

بر اساس گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۲۸ نفر و تعداد افراد فوت شده به پنج نفر رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.