مجتبی سرآسیایی روز جمعه بعد از تساوی تیمش  برابر شاهین شهرداری بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: در مجموع بازی از نظر کیفی خوب نبود زیرا آنقدر مسائل حاشیه‌ای در شرایط فنی داخل شد که شرایط بازی تغییر کرد. 
وی بیان کرد: ۲ تیم در ۲۰ دقیقه اول خوب بازی کردند و این در شرایطی بود که شهر خودرو در این مسابقه خلعتبری، صادقی و آقاجانپور را در اختیار نداشت و با جدایی چند بازیکن تیم در شرایط خوبی برای رویارویی با حریف نبودیم.

سرمربی تیم شهرخودرو مشهد  ادامه داد: اتفاقاتی که در این بازی رخ داد شرایط فنی را آنقدر تحت تاثیر قرار داد که بازی از وضعیت فنی خارج شد.

وی اضافه کرد: به طور قطع کارشناسان در مورد اخراج بازیکن شاهین نظر خواهند داد ولی کارت زرد دوم که به بازیکن شاهین داده شد، درست بود و نمی‌دانم چه شد که آنها معترض شدند.

سرآسیایی افزود: تیم شاهین در اعتراض به تصمیم داور از زمین بیرون آمد و این مسائل در لیگ دسته سه هم رخ نمی‌دهد.

وی گفت: ما هم شرایط را درک می‌کنیم و شاهین تیم پرهواداری است ولی متاسفم که ۹۰ دقیقه با بلندگوی دستی فحش دادند.

سرآسیایی افزود: شاید همه تماشاگران چنین کاری نمی‌کردند اما این اتفاقات کیفیت بازی امروز  را خراب کرد و از نظر فنی بخاطر این اتفاقات تحت تاثیر قرار گرفتیم. 

وی تصریح کرد: شاهین بعد از ۱۰ نفره شدن دفاع محض کرد و کاش حریف ۱۰ نفره نمی شد.

سرمربی شهر خودرو گفت: برای شاهین بوشهر آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم این تیم شرایط بهتری پیدا کند.

سرآسیایی ادامه داد: این تیم بازیکنان بدی ندارد فکر می کنم این مسایل باعث شده تیم شاهین مسیر را اشتباه برود.

سرآسیایی در ارتباط با جدایی گل‌محمدی  تصریح کرد: گل محمدی مربی بسیار فنی و دوست داشتنی است و مربی محبوبی در مشهد بود. 

وی افزود: این تیم خانه گل محمدی است و او هم مردم مشهد را دوست دارد اما با شرایطی که رقم خورد ما یک بازه زمانی را از دست دادیم و از آن مهم تر اینکه خود گل محمدی را از دست دادیم.

سرآسیایی در مورد بازی های آسیایی شهر خودرو در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا گفت: دو بازی آسیایی داریم از نظر بازیکن شاید دست و بال مان خالی شده است اما برای دفاع از اعتبار پرچم ایران نهایت تلاش خود را بکار می‌گیریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.