به گزارش ایرنا، محمدرضا مهاجری عصر روز شنبه بعد از شکست دو بر یک تیمش برابر تیم ذوب‌آهن در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، در نشستی خبری افزود: بازیکنانم با توجه به تمام مشکلات مجود، جوانمردانه بازی کردند و آنها تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند، اما بخاطر یک غفلت شکست خوردیم.
مهاجری با بیان دستاوردهای تلخ و شیرین این دیدار اظهار کرد: بخش شیرین این بازی غیرت بازیکنان و بخش تلخ آن واگذاری نتیجه در لحظات پایانی دیدار بود.
مهاجری با بیان اینکه این نتیجه در حالی بدست آمد که مسئولان پدیده پشت این تیم نبودند و ما مشکلات زیادی داشتیم، گفت: اگر تیم ما بازیکنان با تجربه‌تری در اختیار داشت عملکرد بهتری ارائه می داد و ما پای بازیکنان جوان ایستاده‌ایم تا به لیگ بازگردیم.
سرمربی پدیده مشهد با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان تیمش در این دیدار اظهار کرد: تیم ما در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشت و در مستطیل سبز تفاوت ما با ذوب‌آهن ، تعویض‌ها و روزهایی بود که تمرین نکردیم.
مهاجری همچنین در باره عملکرد ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: ذوب‌آهن یکی از بهترین تیم‌های ایران است و ساختار خوبی دارد و می تواند در آسیا موفق ظاهر شود.
تیم ذوب آهن با کسب پیروزی در این دیدار 41 امتیازی شد و در رده دوم و تیم پدیده نیز با 23 امتیاز در رده سیزدهم جدول لیگ برتر باقی ماندند.
ت/8114/6027
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.