میشو کریستوویچ روز جمعه بعد از تساوی بدون گل تیمش برابر  شهرخودرو مشهد در جمع خبرنگاران افزود: از فدراسیون و داوران انتظار عدالت داریم تا شرایط ما با حریفان برابر باشد اما تا امروز فدراسیون و داوران چنین کاری برای ما انجام نداده‌اند. 

وی بیان کرد: در بازی با سپاهان هم بازیکن ما اخراج شد اما امروز روی رزاق پور خطایی شد که باید بگویم مستحق دریافت سه کارت قرمز بود.

کریستیچوویچ ادامه داد: با این حال ناراحت و ناامید شدم از این اتفاق که مثل بقیه تیم ها به ما نگاه نکردند و وسط بدنسازی مجبور شدیم با شهر خودرو بازی کنیم.

وی بیان کرد:  این رفتار معنایش این است که عدالت در حق تیم شاهین رعایت نشده و مجبود شد ۱۵ روز زودتر از حریفان نیم فصل دوم را آغاز  است. 

کریستیچوویچ ادامه داد: بازیکنان جدید تیم تازه به ما اضافه شده بودند و نمی دانستند برنامه تاکتیکی تیم ما چیست.

وی گفت: برنامه بدنسازی شاهین برای این بازی خراب شد و این مشکلات قبل از بازی بود و در زمان بازی هم بحث اخراج و کارت قرمز برای شاهین پیش آمد. 

وی ادامه داد: با این وجود بازیکنانم برابر شهرخودرو تلاش زیادی کردند و اگر در موقعیت دقیقه پایانی توپ دوسانتی‌متر آنطرف تر بود به گل می رسیدیم. 

کریستیچوویچ افزود: خیلی خوشحالم که حریف موقعیت گلی ایجاد نکرد و در بازی به جز ۱۵ دقیقه اول بقیه دقایق بازیکنانم خوب بودند.

وی یادآورشد: در مسابقات گذشته حریفان شانس های گلزنی زیادی ایجاد می کردند اما امروز چنین اتفاقی رخ نداد و ما تیم کامل شدیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.