به گزارش ایرنا جواد نکونام پنجشنبه پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در این دیدار موقعیت‌های خوبی داشتیم که گلر حریف مانع گلزنی ما شد؛ بی شک اگر سوشا مکانی نبود سه امتیاز بازی با نفت مسجدسلیمان را می‌گرفتیم.

وی با بیان اینکه بازی‌های نفت را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم دیدار ما با آنها، گل زیادی ندارد گفت: نفت مسجدسلیمان برابر تیم‌های استقلال، شهر خودرو و تراکتور با حداقل موقعیت بازی کرد و نتیجه را به تساوی کشاند.

سرمربی فولاد عنوان کرد: در این بازی وحید حیدریه را در اختیار نداشتیم ولی باز هم بازی خوبی انجام دادیم و از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم.

وی درباره غیبتش در نشست خبری پیش از بازی عنوان کرد: در نشست‌های خبری حاضر می‌شوم و اگر سؤالی باشد جواب می‌دهم اما ما دیروز در اهواز بودیم و دیشب به مسجد سلیمان آمدیم.

نکونام ادامه داد: سازمان لیگ باید به گونه ای برنامه‌ریزی کند که شست‌های خبری مربیان پیش از بازی، مثل همه جای دنیا در شهر خودشان برگزار شود. وقتی تیم ما ساعت ۱۰ دیشب به نفت مسجدسلیمان رسیده, من چطور می‌توانم در نشست حضور داشته باشم.

وی درباره ۲گل‌ مردود نفت مسجدسلیمان گفت: داور در هر ۲ صحنه تصمیم درستی گرفت. در صحنه اول روی گلر ما خطا شد و در صحنه بعدی هم آفساید مشخص بود.

نکونام تصریح کرد: در این بازی دفاع‌های چپ و راست‌ خود را  نداشتیم و بازیکن ۱۹ ساله خود را به زمین فرستادیم. برای بازی هفته آینده با پرسپولیس هنوز گزارشی از وضعیت مصدومان تیم به دست‌مان نرسیده و فردا در تمرین خود این موضوع را بررسی می‌کنیم.

دیدار تیم‌های نفت مسجدسلیمان و فولاد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.