حامد قربانی صبح شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع ۵۵ هزار و ۴۲۱ رای شمارش شده "محمد صفایی دلویی" با کسب ۲۳ هزار  ۶۰۷ رای شامل افزون بر ۵۰ درصد آراء به عنوان نماینده این حوزه انتخابیه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انتخاب شد.

وی ادامه داد: علیرضا جاوید عربشاهی با کسب ۱۱ هزار و ۲۸۷، حجت‌الاسلام روح‌الله  پورعابدین با چهار هزار و ۱۴۸ رای، حجت‌الاسلام محمد کیفی بجستانی با سه هزار و ۸۴۲ رای، محمد سهرابی با دو هزار و ۴۲۸ رای، حسن رضانیا با دو هزار و ۲۷ رای، علی نجاری با هزار و ۶۱۷ رای، حمیدعلی حسینی با ۸۹۰ رای، مریم رمضانیان شهری با ۵۵۷ ری، مصطفی بوستانی کلاتی با ۲۰۶ رای و بهنام فلاح با کسب ۱۸۱ رای در ردیفهای بعدی قرار دارند.

فرماندار گناباد گفت: همچنین در انتخابات میان‌دوره‌ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری "آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی" با کسب ۲۵ هزار و ۱۵۴ رای بیشترین آراء را در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان به خود اختصاص داد. حجج اسلاموالمسلمین مرتضی مروی سماورچی، علی قربانی، عباس شاه رفعتی و غلامرضا مقیسه دیگر نامزدهای خبرگان رهبری از خراسان رضوی نیز به ترتیب ۱۳ هزار و ۴۹، پنج هزار و ۵۷۱ و هزار و ۹۵۸ و ۸۷۶ رای در حوزه گناباد بجستان کسب کرده‌اند.

وی افزود: ۶۳ درصد واجدان شرایط اخذ رای شهرستانهای گناباد و بجستان در انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند. ۵۳ درصد شرکت‌کنندگان بانوان و ۴۷ درصد را مردان تشکیل می‌دهند. 

۸۰ شعبه اخذ رای در گناباد و ۳۷ شعبه در بجستان برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان‌دوره‌ای خبرگان رهبری فعال بود.

شهرستانهای گناباد و بجستان واقع در جنوب خراسان رضوی با ۱۴۰ هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.