به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان فدس رضوی، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد مروی با حضور در منزل شهید مدافع حرم اسماعیل رضایی، در دیدار با خانواده این شهید والامقام اظهار کرد: خداوند شما را با اولیا الله محشور کند، باید به شما تبریک بگویم چراکه فرزندتان را در راه اسلام و مکتب اهل بیت (ع) فدا کردید؛ بدون شک شهدای شما امتداد شهدای کربلا هستند. همان راهی که حضرت اباعبدلله الحسین (ع) فرزندان، برادران و یاران عزیزش را در همان راه داد.

تولیت آستان قدس رضوی با تأکید بر اینکه انشاالله بتوانیم راه مقاومت در برابر استکبار و صهیونیست را ادامه بدهیم، گفت: شهدا در رضوان الهی در کنار اولیا و ائمه اطهار (ع) قرار دارند.

وی گفت: به لحاظ عاطفی از شهادت عزیزان مان متأثر می‌شویم همانطور که اباعبدلله الحسین (ع) عزادار شهادت فرزندان و یاران خود شد اما این صبر زمانی اجر دارد که با وجود این حس عاطفی، راضی به رضای خداوند باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین مروی افزود: انشاالله مشمول شفاعت این شهیدان والامقام باشیم و بتوانیم ادامه دهنده راه‌شان باشیم؛ هر میزان این شهدای عزیز و خانواده‌های ایشان را تکریم کنیم، تنها به وظیفه مان عمل کرده ایم چرا که استقلال، امنیت و عزت ما مدیون خود شهدا و خانواده معظم آنهاست.

وی تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا را یک وظیفه برشمرد و خاطرنشان کرد: انشا الله بتوانیم در روز قیامت در مقابل شهدای عزیزان روسفید باشیم و بتوانیم مورد شفاعت ایشان قرار گیریم.

تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به اینکه شهدا با شهادت به کمال واقعی رسیدند و ما از غافله عقب ماندیم، ادامه داد: جبهه کفاری که اکنون با آن مواجه هستیم، همان جبهه کفار دوران امیرالمؤمنین علی (ع) هستند که به رغم داشتن سابقه زیاد در عبادت، در مقابل امیرالمؤمنین (ع) ایستادند و اکنون هم همین افراد در لباس داعش قرار گرفته اند و جنگیدن با آنان مانند جنگ در رکاب حضرت علی (ع) است.

وی بیان کرد: اگر دلاوری‌های شهدای مدافع حرم نبود، بدون شک داعش اکنون در همه جا حضور داشت و با حمایت آمریکای جنایتکار، جنایات‌های بسیاری اتفاق می‌افتاد و مسلمانان بسیاری به شهادت می‌رسیدند؛ این دلاوری هاست که باعث امنیت ایران، عراق و سایر کشورها در منطقه شده است.

حجت الاسلام و المسلمین مروی با تاکید بر اینکه فداکاری و رشادت مدافعان حرم در جبهه مقاومت بسیار ارزشمند است، تاکید کرد: ما به شما غبطه می‌خوریم که در مسیر جهاد الی الله قرار دارید.

گفتنی است؛ شهید اسماعیل رضایی ۴ سال در جبهه‌های مقابل داعش حضور داشت و ۱۵ بهمن سال جاری در منطقه خان طومان به فیض شهادت رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.