نادر وفایی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: از آنجایی که از همان ابتدای انقلاب اسلامی، ارزش‌های انقلابی ما چون استکبارستیزی و آزادی‌طلبی، ایران را تبدیل به تهدید بزرگی برای قدرت‌های جهانی کرد، هر بار در آستانه انتخابات مختلف کشورمان، نیروهای بیگانه تلاش می‌کنند تبلیغات سراسری را در جهت از بین بردن رغبت مردم به شرکت در انتخابات انجام دهند.

سازنده ربات تلگرامی «من رأی می‌دهم» افزود: امسال نیز در آستانه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان، این تبلیغات از سر گرفته شد و برخی، ناخواسته در جهت این توطئه قرار گرفته و در فضای مجازی اعلام کردند که رأی نمی‌دهند.

وفایی در خصوص انگیزه خود برای ساخت ربات «من رأی می‌دهم»، اظهار کرد: با مشاهده این فعالیت‌ها، احساس وظیفه کردم که باید در جهت رساندن صدای انبوه افرادی که در انتخابات شرکت کرده و نسبت به سرنوشت کشور خود امیدوار هستند، اقدامی انجام دهم و اینچنین شد که تصمیم به ساخت این ربات گرفتم.

وی اضافه کرد: با استفاده از این ربات، افراد می‌توانند تصاویر پروفایل تلگرام خود را با شاخصه‌های مختلف ملی و انقلابی مزین کنند و همچنین از سخنان رهبری و تصاویر شهید سلیمانی برای تبلیغ شرکت در انتخابات در پروفایل تلگرام خود استفاده کنند.

سازنده ربات تلگرامی «من رأی می‌دهم» آدرس ربات را @raymidambot عنوان کرد و گفت: با تغییر پروفایل خود با محوریت شرکت در انتخابات، بار دیگر همدلی و اتحاد خود را به دشمنان نظام و انقلاب نشان دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.