عطیه نیک‌جوانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق مصوبه شورای اصلاح‌طلبان استان، احزاب عضو این شورا می‌توانند نسبت به انتشار لیست برای حضور در انتخابات اقدام کنند.
وی اضافه کرد: فعالیت تبلیغاتی این ائتلاف از امروز به صورت رسمی آغاز می‌شود.

او ادامه داد: در تعدادی از شهرستان‌ها نظیر قوچان، خواف، درگز، کاشمر، تربت‌جام و نیشابور نیز کاندیداهایی با موضع حزبی شناسایی شده‌اند که از آنها هم حمایت می‌کنیم.

در میان نامزدهای تایید صلاحیت شده در مشهد گزینه شاخص اصلاح طلب وجود ندارد

این در حالی است که رییس شورای سیاست‌گذاری انتخابات اصلاح‌طلبان خراسان رضوی پیش از این به خبرنگار ایرنا گفت: در میان تایید صلاحیت‌شدگان تاکنون گزینه شاخصی از اصلاح‌طلبان و گزینه‌های مدنظر آنها وجود ندارد لذا از بین گزینه‌های موجود در شهر مشهد نتوانستیم به لیست مطلوب برسیم.
محمدصادق جوادی‌حصار افزود: در شهر مشهد لیست ارائه نمی‌کنیم و این عدم ارائه لیست به معنای نفی دیگر نامزدهای تایید صلاحیت و نفی شخصیت، علمیت و قابلیت سایر نامزدها نیست. همچنین به معنای تحریم انتخابات هم نیست بلکه به معنای تکریم مردمی است که حق انتخاب دارند.
وی ادامه داد: با توجه به عملکرد گذشته و کارنامه‌ای که در حوزه انتخابات مجلس از "لیست امید" مشاهده شد تصمیم بر این است از نیروهای کارنامه‌دار و امتحان پس‌داده جریان اصلاح‌طلبان حمایت کنیم و اگر فردی با این شرایط نبود انتخاب کردن و گزینشگری را به مردم می‌سپاریم. 

حوزه انتخابیه مشهد و کلات با ۳.۵ میلیون نفر جمعیت و پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی، بزرگترین حوزه انتخاباتی از نظر شمار جمعیت و تعداد نمایندگان در میان ۱۲ حوزه انتخاباتی خراسان رضوی محسوب می‌شود.
تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از بامداد پنجشنبه ۲۴ بهمن ماه آغاز شده است تا ۲۴ ساعت قبل از روز انتخابات یعنی دوم اسفند ماه ادامه دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.