حسین کاغذلو روز یکشنبه در دیدار از حوزه‌های فرعی پیشوا و قرچک و دیدار با فرمانداران این دو شهرستان گفت: ستاد انتخابات مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با پیش بینی تمامی ملزومات و تدارک کلیه نیازهای برگزاری انتخابات، آماده حضور با شکوه مردم در این آزمون مهم سیاسی است.

وی افزود: برگزاری مانور انتخابات در سه حوزه اصلی و فرعی حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک نشان از آمادگی تمامی ارکان برگزاری انتخابات به ویژه حوزه فناوری اطلاعات دارد، هم اکنون تمامی ملزومات مورد نیاز برگزاری این رویداد مهم سیاسی در اختیار ستادهای انتخابات در پیشوا، قرچک، جوادآباد و جلیل آباد قرار گرفته است.

رئیس هیأت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک با اشاره به لزوم تقویت فعالیت کمیته امحا در شهرستان های برگزاری کننده انتخابات گفت: رعایت قانون از سوی تمامی افراد از جمله برگزار کنندگان انتخابات، نامزدهای انتخابات مجلس و طرفداران آن‌ها موجب برگزاری با شکوه این رویدار مهم سیاسی می‌شود.

کاغذلو تصریح کرد: برای دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات، مهم حضور پرشور مردم و برگزاری آن در بستر قانون است و هر فردی که از سوی مردم انتخاب شود، برای مسئولان قابل قبول و پذیرش است از این رو، تا زمان برگزاری انتخابات همه افراد ملزم به رعایت قانون در حوزه تبلیغات هستند و با هر گونه قانون‌گریزی برخورد خواهد شد.

وی افزود: با وجود آن که روز اول برخی از نامزدها نسبت به نصب اقلام تبلیغاتی در محل‌های غیر مجاز اقدام کرده بودند ولی پس از ورود کمیته امحا در پاکسازی این آثار و ارائه تذکر به نامزدها، از بروز این تخلفات جلوگیری شد.

فرماندار ورامین با دعوت از کلیه مردم برای حضور در این رویداد مهم سیاسی، برگزاری انتخابات با شکوه را تضمین کننده اقتدار نظام اعلام کرد.

مرکز حوزه انتخابیه ورامین، پیشوا و قرچک یک نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.