دبیر ستاد ازدواج دانشجویی کشور در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: ۵۰۰ زوج دانشجو از دانشگاه‌های سراسر کشور در قالب پانزدهمین کاروان بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی "همسفر تا بهشت" در رواق حضرت زهرا (س) حرم مطهر رضوی گرد هم آمدند.

مهدی غلامی مقدم افزود: نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها طی ۲۲ سال گذشته طرح ازدواج دانشجویی "همسفر تا بهشت" را با هدف ترویج و فرهنگ سازی ازدواج پایدار و آسان اجرا کرده که در این راستا برنامه سه روز اقامت رایگان در مشهد و شرکت در کارگاه‌های آموزشی و اهدای جوایز برای زوجین دانشجو تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: امسال نیز پس از ثبت نام زوجین در ستاد ازدواج دانشجویی برای شرکت در بیست و سومین دوره همسفر تا بهشت، اعزام کاروان‌ها به مشهد از ابتدای دی ماه آغاز شد و تاکنون ۶ هزار زوج در این دوره به مشهد مقدس سفر کرده‌اند.

وی گفت: هر یک از کاروان‌ها طی ۲ شب و سه روز علاوه بر اقامت در هتل و تشرف به حرم مطهر رضوی از ویژه برنامه‌های سیاحتی، زیارتی، تفریحی و آموزشی بهره می‌گیرند.

غلامی مقدم افزود: تامین وسیله و هزینه رفت و آمد این دانشجویان بر عهده دانشگاه‌هاست و سایر هزینه‌های مربوط به اقامت، سیاحت و زیارت در مشهد از سوی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها تامین می‌شود.

مراسم جشن ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت با اجرای مداحی، سخنرانی، قرائت میثاق نامه و حضور در مهمانسرای حضرت امام رضا (ع) همراه بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.