حجت الاسلام حسن صادقی نسب دوشنبه شب طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برخی با انتشار بیانیه‌ای اهانت آمیز و انتساب آن به انصار حزب الله این شهرستان اتهامات فراوان به افراد حقیقی و حقوقی به خصوص شورای نگهبان، نیروی انتظامی، رییس قوه قضائیه و نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد وارد کرده‌اند.

وی ادامه داد: در این بیانیه مجهول الهویه در یک مطلب کذب و بدون پایه و اساس عنوان شده است که اینجانب پیگیری‌هایی برای رد صلاحیت یکی از نامزدهای انتخابات در حوزه انتخابیه گناباد و بجستان انجام داده‌ام یا نسبت به حضور این فرد در عرصه انتخابات معترض هستم، در حالی که من به عنوان امام جمعه هیچگونه دخالتی در انتخابات نداشته و نخواهم داشت.

وی گفت: این بیانیه در شرایطی که کشور و جامعه ما در آستانه راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات قرار دارد، موجب تشویش اذهان عمومی می‌شود و نتیجه‌ای جز تفرقه و بدبینی و ایجاد تنش در شهرستان ندارد.

حجت الاسلام صادقی نسب افزود: این افراد به دنبال بر هم زدن اتحاد و همدلی مردم گناباد هستند و بی پروا و بدون سند و مدرک دست به چنین توهین و انتشار مطالب واهی در قالب بیانیه زده‌اند.

وی ادامه داد: این قبیل مطالب مندرج در بیانیه یاد شده بدون پروا و انجام مطالعات و بررسی های قبلی و از روی احساسات به هیچ عنوان در شان مردم انقلابی و ولایتمدار گناباد نیست و طی نامه‌ای به دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان خواستار شناسایی و برخورد با عوامل تدوین و انتشار این بیانیه شده‌ام.

وی گفت: این افراد اگر انتقادی دارند باید با سند و مدرک و به صورت منطقی ارایه دهند و چنین اقداماتی به صلاح جامعه و شهرستان گناباد نیست.

امام جمعه گناباد افزود: تشکلی با عنوان انصار حزب الله در گناباد موجودیت ندارد و طی هشت سال گذشته هیچ بیانیه ای منتسب به آنها منتشر نشده است.

برخی با انتشار بیانیه و انتساب آن به حزب الله گناباد که در فضای مجازی بازتاب داشت، موضع گیری‌ها و مطالبی علیه یکی از نامزدهای انتخابات در این حوزه انتخابیه و همچنین رییس قوه قضاییه و امام جمعه مشهد عنوان کردند.

شهرستان ۹۰ هزار نفری گناباد در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.