حمیدرضا موحدی زاده روز دوشنبه در نطق پیش از دستور شورای اسلامی شهر مشهد افزود: باید حکومت بر قلب‌ها دنبال شود چون مردم را به زور نمی‌توان همراه کرد، همچنین باید تحول فرهنگی را از طریق آموزش و آگاه‌سازی جامعه ایجاد کرد.
وی اضافه کرد: آزادی فرهنگی و اجتماعی در دوران پیش از انقلاب وجود داشت اما مردم به دنبال آزادی سیاسی بودند از این رو جمهوری اسلامی در برابر نظام سلطنتی مطرح شد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امروز هم اگر بخواهیم انقلاب به راه خود ادامه دهد باید اکثریت قاطع مردم پشت انقلاب و جمهوری اسلامی باشند و بدین منظور باید سیستم پرثمر باشد و مردم حس کنند در سایه جمهوری اسلامی می‌توانند دموکراسی و آزادی بیان داشته‌ باشند و به توسعه در بخش‌های مختلف برسند.
موحدی زاده افزود: کسانی که به دنبال حکومت اسلامی به جای جمهوری اسلامی هستند در تقابل با امام راحل (ره) قرار گرفته‌اند.
وی با اشاره به منویات رهبری مبنی بر قوی بودن در عرصه‌های مختلف ادامه داد:در کنار قدرت نظامی باید قدرت اقتصادی را نیز ایجاد کرد.
نایب رییس شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه قانون اساسی ظرفیت‌های زیادی دارد گفت: مقوله انتخابات از این ظرفیت‌هاست  ولی در نقد فرایندهای انتخابات نباید گفته شود نقادان فرایندهای انتخابات در صف دشمن قرار دارند.
در مجموع از هزار و ۵۴ داوطلب نامزدی نمایندگی مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی تاکنون ۶۴ درصد تایید صلاحیت شده اند.
۱۸ نفر از مجموع ۲۹۰ نماینده مجلس شورای اسلامی را نمایندگان خراسان رضوی در خانه ملت تشکیل می‌دهند.
انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند ماه آینده به طور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌ شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.