آیت الله سید احمد علم الهدی روز دوشنبه در دیدار با بازیکنان و کادر فنی تیم فوتبال شهر خودرو گفت: در شرایط کنونی ورزش به صورت یک میدان مبارزه با دشمن و دفاع از انقلاب و نظام درآمده است.

وی ادامه داد: دشمن به این نتیجه رسیده که قدرت مقابله نظامی با ایران را ندارد و تنها راه مقابله در جنگ نرم است تا سفره دین را از زیر پای مردم و جوانان بکشد و در این صورت مردم از نظام و انقلاب حمایت نخواهند کرد و دشمن می‌تواند سفره دین را جمع کند.

امام جمعه مشهد گفت: پیروزی تیم فوتبال شهر خودرو در قطر و امارات، پیروزی در میدان جنگ نرمی بود که دشمن ایجاد کرده بود. شاید پیروزی در این دو دیدار از یک نگاه، بازی و اجرای یک قهرمانی باشد اما از سوی دیگر در میدانی که دشمن همه ابزار و وسایل جهانی خود را فراهم کرده بود بازیکنان تیم شهر خودرو دشمن را شکست دادند.

علم الهدی افزود: امروز شخصیت تیم شهرخودرو از دو جهت مهم است از یک سو، قهرمانان رزمنده و مدافع میدان جنگ با دشمن شدند و از سوی دیگر سرمایه افتخار حرم امام هشتم(ع) شدند و برای وطن و کانون قدرت ولایت امام رضا(ع) افتخارآفرینی می کنند.

وی ادامه داد: شما بازیکنان در زمین بازی که خسته می‌شوید و عرق می‌ریزید با عرق رزمندگان در دفاع مقدس یکی است و ورزشکاران هم در میدان مبارزه با دشمنی که در مقام سرکوبی نظام و انقلاب است و از هر فرصتی برای سرکوبی نظام استفاده می‌کند از عظمت نظام و انقلاب دفاع می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نباید هیچ وقت سرخورده و مایوس شد زیرا این حرکات و خدمت ورزشکاران در راه وجود مقدسی که پشت پرده غیبت و تماشاچی اصلی است انجام می‌شود.

علم الهدی با بیان اینکه یکی از امتیازات هیات فوتبال خراسان رضوی این است که رییس آن عضو شورای شهر است افزود: او می‌تواند امکانات ورزشی شهرداری را در اختیار تیم شهرخودرو قرار دهد همچنین استاندار هم فرد با همتی است و هر جا نیاز است کمک خواهد کرد و مساله ورزشگاه امام رضا (ع) که مربوط به آستان قدس رضوی است هم جنبه خدماتی دارد و چه تیمی بهتر از شهر خودرو که این ورزشگاه در اختیار آنها قرار گیرد.

وی با اشاره به سرمربی بومی شهر خودرو هم گفت: سرمربی این تیم یک مربی ارزشی است. شخصیت او هم تجربه‌ای برای کل کشور است تا دنبال سرمربیان خارجی نباشیم. هر کدام از سرمربیان خارجی آمدند مشکلاتی درست کردند و با یک اشاره دشمن رفتند. دشمنان هم مانور می‌دهند که کشور ما به بلوغ ورزشی نرسیده است.

امام جمعه مشهد گفت: در شرایط امروز یک ناظر هسته‌ای، پزشک یا سرمربی که به ایران بیاید باید احتمال قوی دهیم که عامل نفوذی دشمن است و دشمن که در داخل نفوذی می‌تراشد سعی می‌کند در سربزنگاه وضعیتی به وجود بیاورد که اینها از ایران بروند و روسای فدراسیون‌های ورزشی توجه کنند میدان را برای سرمربیان خارجی باز نکنند که به ضرر نظام و انقلاب است و دشمن به هر طریقی به دنبال ضربه زدن به کشور است و باید راه را برای او ببندیم.

تیم های مشهدی مظلوم هستند

مالک باشگاه فرهنگی - ورزشی شهر خودرو هم در این دیدار گفت: با همه ناداوری‌های فدراسیون و حمایت‌هایی که از تیم‌های آبی و قرمز انجام می‌شود تحت فشار هستیم اما با همت بازیکنان، کادر فنی و حمایت مسوولان استانی پله‌های موفقیت را طی می‌کنیم و قول می‌دهیم هر چه در توان داریم برای سربلندی خراسان رضوی و مشهد دریغ نکنیم.

فرهاد حمیداوی افزود: در شرایط بد اقتصادی تیم‌های ورزشی و فوتبالی باعث شادی مردم می‌شوند و امیدواریم حمایت مسوولان ادامه دار باشد و بیش از گذشته شود و مشهد و تیم‌های ورزشی این شهر مظلوم هستند و حمایت‌های بیشتری نیاز دارند.

تلاش غیرتمندانه، عامل موفقیت

سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو هم در این دیدار گفت: تلاش غیرت مندانه و متعصابه بازیکنان باعث شد که برای نخستین بار یک اتفاق بزرگ در فوتبال خراسان رقم بخورد.

مجتبی سرآسیایی افزود: همه بازیکنان و مسوولان باشگاه تلاش کردند تا بتوانند دل مردم را شاد کنند. حمایت همه مسوولانی که از تیم، بازیکنان و مجموعه باشگاه حمایت می‌کنند جای تشکر دارد.

ساخت زمین تمرین برای شهرخودرو

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم گفت: تیم شهرخودرو نخستین تیم آسیایی این استان است اما  به زودی در ورزش هندبال هم سعی می کنیم سهمیه آسیایی را بگیریم.

فرزاد فتاحی افزود: ورزشگاه ثامن الائمه (ع) هم اینک با ۱۲۰ میلیارد ریال در حال تکمیل است و تا پایان اردیبهشت سال آینده هم در این ورزشگاه، زمین تمرینی خوبی در اختیار تیم شهرخودرو قرار می‌گیرد.

تصویب کمک ۱۵ هزار میلیارد ریالی به شهرخودرو

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی هم گفت: نقش ورزش در پیشگیری و کاهش آسیبهای اجتماعی بر کسی پوشیده نیست و مسوولان استانی و اداره کل ورزش و جوانان و شورای شهر هم با تمام وجود در خدمت تیم شهر خودرو هستند و همکاری می‌کنند.

احسان اصولی افزود: شورای شهر و شهرداری در رویکرد اجتماعی خود به تیم‌های ورزشی استان هم توجه دارند و در همین راستا کمک ۱۵ هزار میلیارد ریالی شورای شهر هم به تصویب نهایی رسیده و به زودی در اختیار این تیم قرار می‌گیرد.

نباید فرصت سوزی شود

دروازه بان تیم شهر خودرو هم با بیان اینکه کمتر پیش می‌آید که تیم یک استان بتواند با جوانان خود در آسیا مطرح شود افزود: نباید فرصت سوزی کنیم و باید از این فرصت به بهترین وجه استفاده کنیم و از بازیکنان و تیم همچنان حمایت شود تا موفقیت ادامه یابد.

سید مهدی رحمتی با اشاره به مشکلات تیم شهرخودرو هم افزود: این تیم هنوز زمین تمرین ندارد و امیدواریم هر چه زودتر زمین تمرینی برایش فراهم شود.

 تیم فوتبال شهر خودرو روز پنجم بهمن در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه دو بر یک تیم الرفاع کویت را مغلوب کرد و در مرحله حذفی نیز روز هشتم بهمن ماه در ضربات پنالتی تیم السیلیه قطر را شکست داد و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا راه یافت.

تیم شهرخودرو در مرحله رفت بازی‌های مرحله گروهی روز ۲۱ بهمن با الهلال عربستان، ۲۸ بهمن با پاختاکور ازبکستان و ۱۳ اسفند امسال با الاهلی امارات دیدار خواهد کرد.

تیم شهرخودرو در لیگ برتر فوتبال هم از ۱۸ بازی با کسب ۳۲ امتیاز در رتبه پنجم جدول ۱۶ تیمی این لیگ قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.