در ادامه پیام اعضای پنجمین دوره شورای شهر مشهد می‌خوانیم: مردم انقلابی سال ۱۳۵۷ از تبعیضها، خودکامگیها، ظلالتها و خاموشی در برابر حق و حقیقت دربار ستمشاهی عبور کرده و نظامی را برگرفته از رای و آرای مردمی مبتنی بر مفاهیم دینی و اسلامی شکل دادند.
این پیام افزود: ورود تاریخی امام خمینی(ره) در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ به خاک وطن و استقرار نظام جمهوری اسلامی ایران در بیست و دومین روز همان ماه آغازی بر تحول و نوآوری ایران و ایرانی در زمینه‌های مختلف شد و اتفاقات شگرفی در تاریخ این مرز و بوم پدید آورد.
شورای اسلامی شهر مشهد در ادامه پیام خود آورده: این ملت با حضور همیشگی خود در تمامی صحنه‌ها و مقاطع تاریخ‌ساز انقلاب، تمامی توطئه‌های شوم و سفاکانه دشمنان این دیار را خنثی کرد و نگذاشت غباری بر چهره ایران همیشه سرافراز بنشیند.
اعضای شورای اسلامی شهر مشهد افزودند: در پایان ضمن گرامیداشت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد فجر انقلاب اسلامی بر این باوریم که تا پایان بر اصول و ارزشهای والای انقلاب اسلامی به ویژه استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی وفادار هستیم و در راه آبادانی این بوم و دیار از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.