به گزارش روز شنبه استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم حسینی با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب اسلامی فرارسیدن فجر چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم انقلابی خراسان رضوی تبریک گفت.
در این پیام آمده است: در طلیعه چهل‌ و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب امام خمینی(ره) و شهدای گلگون‌کفن انقلاب اسلامی را گرامی‌ می‌داریم.
او ادامه داده است: ۱۲ بهمن‌ماه سالروز بازگشت شکوهمندانه امام خمینی(ره) به ایران اسلامی، یادآور پایان روزگار طاغوت و آغاز جریان نوین در تاریخ پر افتخار ایران است.
استاندار خراسان رضوی ادامهداده است: استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، شعاری است که مفهوم انقلاب را در پرتو هدایت‌های داهیانه پیر جماران، از چارچوب جغرافیایی میهن اسلامی‌مان صادر و ملت‌های بسیاری را بیدار کرد و امروز این مسیر با رهنمودهای مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای در حال گسترش در جهان اسلام است. 
رزم حسینی افزود: اکنون که ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب، یاد و خاطره شهید والامقام و فرزند بی ادعای روح‌الله، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را که با تکیه بر مشی مبارزه با ظلم، آزادگی و استقلال، نقش بی‌بدیلی در صدور انقلاب اسلامی به خارج ‌از مرزها داشت گرامی‌داشته و بر تداوم راه آن سردار دل‌ها تا فتح قله‌های دیگری در عرصه آزادگی و استکبارستیزی تاکید می‌کنم.
بدین وسیله فرارسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب،  ملت شریف ایران به ویژه مردم خراسان‌رضوی و مشهدمقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و عزت روزافزون میهن اسلامی را از خداوند متعال خواستارم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.