معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امورخیریه در این مراسم گفت: این دوره آموزشی که با موافقت رییس سازمان از سال ۱۳۹۷ در مشهد آغاز شد، پیش از این به صورت استانی برگزار می‌شد.

حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا عادل افزود: این دوره با هدف ارتقای سطح مدیریتی، حراستی، فرهنگی، اجتماعی و آشنایی با آسیب‌های اجتماعی و توانمند سازی خادمان و اعضای هیأت امنا با حضور استادان حوزه معاون فرهنگی اجتماعی سازمان، مدیران کل حراست، بازرسی، امور فرهنگی، امور اجتماعی و مشارکت‌ها، معاون بهره‌وری اقتصادی و استادان برون سازمانی برگزار شده است.
وی ادامه داد: امسال دومین دوره آموزشی توجیهی خادمان و اعضای هیات امنای بقاع متبرکه در سه نوبت برنامه‌ریزی شده که در مجموع ۹۰۰ نفر در این دوره شرکت می‌کنند.
وی گفت: در نخستین نوبت این دوره ۳۵۰ نفر از خادمان و اعضای هیات امنای بقاع متبرکه از ۱۵ استان حضور داشتند.
حجت‌الاسلام عادل افزود: در نخستین نوبت از دوره آموزشی امسال خادمین و اعضای هیات امنای بقاع متبرکه امامزادگان استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، بوشهر، مرکزی، همدان، خوزستان، هرمزگان، فارس، البرز، سمنان، اصفهان، قم, خراسان شمالی، خراسان رضوی و کرمان حضور دارند که تا هفتم بهمن ماه از برنامه‌های مختلف این دوره استفاده می‌کنند.

هشت هزار و ۷۶۷ بقعه متبرکه در کشور وجود دارد که شامل آرامگاه امامزادگان, پیامبران, مشاهیر، علما و بزرگان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.